snön får mig att tappa tålamodet

Veckorna går i berg och dalbana i mitt liv.
Känns som att det är miljoner år sedan jag tagit tid för att skriva blogg!
Tänkte dessutom radera den, men hittade inte knappen...
I framtiden tänker jag kanske skaffa en helt ny blogg!
Håll utkik.

Vad jag gjort de senaste månaderna?
-Vårtermin i skolan
- Städjobb och endel Västis reportage/kolumner
- Tandläkare x 3, b.l.a lappat mitt första hål med bedövning (aldrig mer)
- Tagit blodprov (SKRÄCK, var svimbenägen)
- haft ett fotoprojekt med att fotografera "Big bang" till deras affischer.
-  Fixat ihop en lampa från Ikea (tidskrävande...)
- upplevt  och upptäckt en del saker
- befann mig i Sverige i slutet av februari
- bemästrat min kreativa sida
och mitt sociala liv:
-  nära vänner är viktigast för mig.




Ingen annan bild gick att ladda upp förutom en bild på Vigge och en panda... Hehe...


och min ekonomi:
- Pappa säger att jag har alldeles för mycket krämer av alla de slag, men jag håller inte med. (krämer och godis eller annat snacks är högst upp på köpe-listan)


yennifer

Kommentarer
Postat av: eggiv

De var nog bara för att pandan var med som det gick att lada upp bilden. Pandooor är ju oemotståndliga ;) gökUr<3

2009-03-26 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0