TDS

idag känner jag mig riktigt, riktigt sårbar. Feber. Muskelvärk. Trött. Snuva. Hosta. Kunde inte prata i morse, var alldeles för hes. Och jag som älskar att prata.

Lever i en annan vecka. Borde bara andas och vila, så att jag blir frisk. Men mitt inre går på fullvarv och förbereder sig på att jobba hårt. Invecklat liv-

Nu är jag tvungen att dricka mera vatten. Sedan sova. Ett under att jag orkar sätta ord på mina tankar.

Jag blir verkligen totalt upp och ned och förlorar alla krafter jag har, när jag får ett virus i kroppen. Bara det inte är svinis.

/

Kommentarer
Postat av: viig

muskelvärk= låte som svinis =(

2009-11-24 @ 16:44:04
Postat av: J

kan jag påminna dig om att J är mitt namn där så du ombedes att INTE skriva det ;D krya på dig. svinis

2009-11-24 @ 18:30:24
URL: http://jemss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0