6.4.

Enligt tv-reklamen är det på vardagar som det med största sannolikhet händer något intressant i vårat liv. Det är på vardagarna som vi människor blir kära, och just på vardagarna som vi lär uppskatta små saker? Jag kan inte annat än att lite småle för mig själv, samtidigt som jag frenetiskt väntar på Lördagen.

Har haft ett helt okej påsklov, fastän nästan hela lovet bara har handlat om jobb, reportage och föredragsskrivning. Snart är det slutarbete, och bara tanken gör mig till ett frågetecken. Jag skulle behöva sommar för att genomföra mina visioner.

Idag är det en helt vanlig dag, har jobbat med mitt föredrag i skolan ett par timmar och snart skall jag gå på konsthistoriatimme. Tåget hem vid fem och hemma sextiden. Idag är det dessutom en bra dag, så jag tror att när jag sist och slutligen somnar ikväll, så sover jag gott. Mellanmål nästa. Hejdå.

Dessutom tar Anders Petersen sjukt snygga bilder.

PS! Glömde säga att An Education är en otroligt bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0