Allergichock

Jag är som de flesta en pollenallergiker. Trots att vädret har varit på den sämre sidan idag var jag, när jag kom hem från jobbet, ett litet allergimonster. Att städa trapphus (där dammet yrar, särskilt nu på våren) är kanske inte det ypperligaste för mig som allergiker, men what the hell, jag är i desperat behov av pengar och jag trivs.

Imorgon har vi ledigt från skolan eftersom vi jobbade extra länge om dagarna före slutarbete och läraren vi egentligen skulle ha befinner sig i Lappland (av alla ställen) Själv har jag en hel del ärenden att uträtta, såhär passligt inför vappen. Justdet, Vappen är det ju också imorgon. För min del blir det en lugn helg med öppna planer. Skall undvika allt som heter drama, fick min dos för ett halvår förra helgen som sagt...



 
Klockan närmar sig nu halv 11 så nu skall jag dricka upp mitt te, sova och drömma om en bättre värld. Eller något ditåt. Kanske även leka och utforska de bärbara studioblixtar som befinner sig en vecka till hos mig. Oh, jag kommer sakna dom. Dom passar så bra in här. Typ.



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

yey! (: maria är för söt.



hur är din kväll nu snygging? (:

2010-04-29 @ 22:33:19
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: J

alltså shit du är vacker här !

2010-04-29 @ 22:39:23
URL: http://jemss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0