Disney-marathon

Idag kör jag på Disney-maraton.
Man kan nog aldrig bli för gammal för Disney.
Efter den här helgen är jag ordentligt omtumlad.
Jag tror för gott om människor, men nu har jag fått det bekräftat att världen är ond.




Såg "The Little Mermaid 3 - Ariels beginning" och det är en av de bästa Disneyfilmerna jag sett.
Kanske är det för att jag är så otroligt omtumlad för tillfället att jag väljer att dyka ner i trygghetens värld.
Hursomhelst kan jag inte annat att vara otroligt Tacksam.
Trots att det finns många mänskor som totalt saknar något som helst vett i hjärnan och beter sig hur som helst, vet jag att det finns människor som inte är sådana. Det finns både Goda och Onda. Helt klart.
Undrar vad det är som bestämmer vem som blir god och vem som blir ond?




Den här tshirten från Hennes skall jag ha. (Måste påpeka att jag själv inte tycker om att ta bilder på mig själv, men jag bara älskar texten.)



Nu skall jag se "The princess and the Frog". Jag vet om att jag är smånördig och fjantig men huvudsaken
är att jag trivs, eller hur? I do. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0