Do not forget you're clevermind



1. Är hemma och skall snart dricka en stor kopp jordgubbste
2. Lyssnar på Poets of the Fall,  äter Marabou Premiums bästa choklad med kanderade hallon.
3. Är inte på topp, värk i magen och känner mig allmänt grå (som vädret alltså)
4. Two and a half men är det bästa som hänt tv-seriebranschen. Överväger starkt att köpa hem
åtminstone en dvd-box. Tvekar pga priset och mitt fortsatta behov av en stor extern hårdskiva.
5. Do you feel it?
6. Trots att H&M är en superdupervanlig butik världen över, går det att finna fina basplagg och faktiskt en del speciella grejs. Jag som tycker att det tråkigaste som finns är att vara som alla andra, känner ett enormt shoppingsug.
7. Elaka skatteverket skall ha in 200 euro av mig. D.v.s. 2 månaders lön för mig. Hur skall det gå?
8. Min blogg är tråkig, men jag bryr inte mig, lalala
9. Jag tycker att världen är otroligt orättvist and so on, och skulle helst av allt önska att det fanns ett gladare jordklot någon annanstans.
10. Jag bara konstaterar.
11. Grattis Bror återigen! Nu kan du käka Ben and Jerrys dag och natt!


Kommentarer
Postat av: lotta

förutom den här slututställning som stressat mig till vanvettet, så har jag också gått omkring och oroat mig för hur skatteverket såg på mitt skattebetalningsuppförande förra året. jag har inte fått nåt svar än, men jag kan redan känna på mig att jag kan lida i samförstånd med dina skatteskulder. typiskt. bättre lycka nästa gång :p



ben och jerrys låter som en utomordentlig gratulationsgest!

2010-04-21 @ 21:37:01
URL: http://blossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0