Even a bird can sing with a broken wing

Dagens:
1. Jag har faktiskt sminkat mig idag. Längesedan sist. Dumpat svarta kajalen och ersatt den med en vit.
2. Har leopardfärgade strumpbyxor på mig från H&M och läraren kommenterade "Oj, vad mycket utslag du har"
3. Mitt föredrag är äntligen klart. Nu är det bara att printa ut det här. (hemma har printern en tendens att printa ut Anders Petersens fina svartvita bilder i nyans lila)
4. Ikväll skall jag tampas med dammråttorna i trapphusen och njuta av min päls/pollenallergi. Ironiska jag träder fram.
5. Veckoslut på inkommande och jag dreglar efter choklad.
6. Ett shoppingbehov växer fram inom mig, vilket bevisar att även jag kan vara äckligt ytlig bland mina filosofiska tankar.
7. I morse sa mamma "Du har bilder i tidningen idag", "Har jag det"? svarade jag. Minnet sviker.
8.Aja, lunchpaus slut.


Kommentarer
Postat av: lotta

1. haha. varje dag tänker jag på att jag kanske skulle kunna stryka på ett lager mascara idag, men tamigsjutton, det gör jag ändå aldrig.



2. leopardtightsen är så fina.

2010-04-08 @ 17:48:58
URL: http://blossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0