I don't know when I walked the line

Det ösregnar ute och det är bara helt hypermysigt.
Är överaktiv och flödar över av inspiration.
Tyvärr får en del visioner väntas med att förverkligas till sommaren.
Årstiden är inte rätt för fotografierna.

Skall för första gången låna de bärbara studioblixtarna! Har inte på hela tiden jag gått i VNF lånat dem, men nu äntligen smäller det. (Typ)

Yey fick just samtal av Astrid att hon kommer hit med blixtarna nu! JIPPIJEJ!!
Alla andra skall festa idag och jag bara får för mig att fotografera. jaja, alla kan inte tänka likadant.

VEM VISSTE ATT MINA NEVER VAR SÅ KORTA IDAG? OCH ATT JAG INTE FICK DEM MONTERADE SÅ ATT JAG SKÖT UPP DET TILL I MORGON?! Grrrrrr.

Kommentarer
Postat av: vigge

nötgök (:

2010-04-10 @ 10:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0