From back home

◊ Sitter i skolan och väntar på att Markku skall hämta passpartou.
◊ Astrid och jag var före klockan 10 i morse och reserverade ramarna återigen.
◊ Min hjärna är gröt
◊ Jag önskar mig en massa tshirts med kamera-tryck på.
◊ För flera år sedan ville jag ha ett mintgrönt nagellack. Sökte överallt, fanns ingenstans. Nu finns det exakt var du än befinner dig. Tråkigt. Vill ändå ha.
Wow!
◊ Man får vara ytlig när man hela halva veckoslutet analyserat och gråtit en skvätt. Dessutom är min plånbok stulen.
Kvällsfilm






Carro är fin, här är hon hemma hos mig och blir fotograferad.






Kommentarer
Postat av: J

Oj vad caro är vacker.

Jag läste vad du hade skrivit för att vinna.

Och du vet inte hur fint det är.

Jag har inte ens ord för det, men söt och fin är du.

Och dendär filmen vill jag också se ;D skicka länk om du hittar en bra att ladda ner. PUSS !

2010-04-26 @ 16:14:56
URL: http://jemss.blogg.se/
Postat av: J

Åh, jag gillade också dedär t-shirtsen :D (som du skrev om i förra)

Så din plånbok var stulen sen :( ?

Spärrat kort etc ?

2010-04-26 @ 16:16:39
URL: http://jemss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0