Back on track

Jag har nöjet att meddela att jag är tillbaka! (Hör: trumvirvel)
Har semestrat i Dalarna i över två veckor. (Läs: Vilat ut, spenderat timtal i olika affärer runtom i landet, träffat mitt älskade kusinbarn och käkat alldeles för mycket glass och bär)


Med allvar i blicken före semestern

Igår morse 7.00 finsk tid kom vi i hamn till Åbo. Senare kom W och J på besök till lilla mig.
Kvällen skulle avslutas tidigt men slutade dessvärre (eller destu bättre?) att en hyperaktiv
Jennifer låste upp dörren före 4-snåret på morgonen.
Vaknade med 3 sms i inkorgen...


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

yeeey (:



allt är bra! bara lite sjuker



hur är allt med dig?

2010-08-05 @ 19:47:03
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0