Crazyness

Det skulle bli en tidig lördag, men det blev det ju såklart inte.
 (Läs: Jennifer + Jenny) Oops, we did it again.
Kräftskiva och utgång. En massa glada nunor. Tydligen har jag blivit en partytjej. Övernattade hos en kompis. Åt godis till morgonmål. Spatserade i 9 cm klackar (glömde tygisarna hos Christa) till Jenny. Vi drack dunkar med vatten och låg på sängen och garvade och ojade oss om vartannat. Typ. Har inte en endaste bild från igår, eftersom jag var så smart och glömde batteriet i väggen. (Det är iallafall helladdat nu... Intresseklubben antecknar) Tydligen är mina och J:s galna upptåg väldigt underhållande. Däremot har jag filmat en skakig matservering med klassisk musik i bakgrunden. Oohja, kreativiteten flödade. . . Nu är J högst antagligen påväg till Åbo, där hennes första egna lägenhet finns. Saknar redan. Imorgon måndag, ny vecka, back in reality, back in business, vardagsstress typ. Men om fem dagar är det ju återigen fredag. Håll ut. En lugn helg. Sa hon.
Osammanhängande text. Ähe, det är ju söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0