Dancing on my own

Gårdagen spenderades i Storstaden som det så vackert heter.
Min studieledare trodde att jag var vegetarian.


En finne trodde jag var Engelsk.
Jag hoppade på fel spårvagn och kunde knappt uttala "Batonki" rätt.
Köpte ett par strumpbyxor, grabbade en cappuccino
(och kände mig löjlig)
Konduktören väckte mig.
Jag kom hem.
Hoppade i duschen.
Smaskade på gammal makaronlilåda (Läs: ironi)
traskade iväg till Jenny - och resten är historia.
Lillördag.
Cyklade hem kvart i Sex i Morse.
Åt ensam frukost i morse på ett fik i lille Knäset.
Jobbade.
Har inget mera än att säga förutom att min kropp behöver vila.
Och funderingarna sprängas och hängas.
Obs. jag har inga vettiga bilder; kreativiteten flöder faktiskt inte idag.
(eller igår... eller imorgon)


Kommentarer
Postat av: miilo

tjetje, svarade på din kommentar på fb, om du har tid för en liten fika idag så är jag med, bara att höra av dej (befinner mej i tenala nu på förmiddagen), annars kanske vi ses imorgon - hade som plan att ta mig till ekenäs? :)

2010-08-13 @ 09:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0