I better keep on walking

De senaste timmarna har jag spenderat i sängen med magvärk. Vissa saker är helt som vanligt. Har nu äntligen bokat in en tid, så att mitt eländiga Kvinnohelvete skall Sluta. Uppskattar den friska luften här i Ekenäs efter sisådär tio år. Känns som jag har tusen saker att köpa till skolan. Pengaångest på hög nivå. (EN rågsmörgås med typ ett salladsblad kostar en förmögenhet) Lyssnar på Salem Al Fakir. Sörjer sommaren. Och skulle vilja ha en ny parfym. Sådana saker. Intressant. Jo, jätte. Fnys. Igår kväll fikade jag, Jenny och Wille på Baywatch. Kakao är gott. Hrmmm... Vilket ointressant inlägg. Skall gå ut och få mig en gnutta frisk luft. Underskattat. Believe me. :)




Kommentarer
Postat av: sokerungi

Joo jag har farit tillbaka till gymnasiet än en gång, fast denna gång Karis :D



Nää Axxell e faktiskt ingen bra skola tycker jag. Dåliga lärare och jätteråddigt o ingenting funkar som de borde. Speciellt närvårdarlinjen var helt fucked up! Skönt att slippa därifrån!



Var går du i skola nu? Eller jobbar du? :)

2010-08-25 @ 16:32:11
URL: http://sokerungi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0