Sena sommarnätter

Lördag kväll, blev det dancing in the moonlight. Inga bilder finns.
Cyklade hem återigen på morgonkvisten.
Det var över 20 grader i luften.
Igår cyklade jag och Jenny igenom vår lilla stad.
Tog en cola på hamnterassen.
Sprang iväg från getingar och annat mystiskt.
Diskuterade, träffade bekanta och skrattade.
For hem och sova.
Skulle egentligen befunnit mig hos Miilo, men slapp inte dit.
Att körkort skall vara så dyrt.



Beställt tid till studiehandledare genom telefon.
Vi klickade direkt.
Alla söker annars efter lägenheter.
Jag skall ännu bo hemma ett tag till.
Den dagen jag flyttar, skall jag ha ett mintgrönt kylskåp.
Jag har inte råd att flytta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0