Vardagsbeskymmer och helgfrestelser

Egentligen skulle jag ha befunnit mig på fest ikväll, men efter min första skolvecka och en partyfylld sommar blir det en lugn kväll denna lördag. Förutom att jag sörjer sommaren mera än någonsin blir jag alldeles varm inom mig då jag kollar på alla de tusentals bilder från de senaste månaderna. Har ett piffigt rosa fotoalbum från Lagerhaus som kommer bra till användning... I torsdags träffade jag Vanessa efter skolan vilket var jätte sjukt mysigt. Vi skulle ta bilder i en fotoautomat, men såklart var den sönder. Damn. Ute är det äckligt grått. Människor flyger och flyttar. Jag har fått nog av förändringar. Det har vart alldeles för mycket förändringar i mitt liv de senaste årena, fast kanske det slutligen bara är gott. Vadvetjag. Förutom att jag skriver osammanhängande och inte riktigt får grepp på bokstäverna (och inte riktigt orkar bry mig heller) just nu kan jag meddela att mediautbildningen är Min grej. Förutom att vissa lärare behandlar oss som om vi vore fem (fast å andra sidan är jag tre år äldre än de flesta). Mitt humör växlas återigen otroligt och jag har köpt finfina servetter inne på H&M Home. Simpsonsmaraton väntar. Och ett par telefonsamtal... Jag fresas att ta mitt pick och pack (ID och Pengar) till den lokala krogen senare. Men näe. Skulle vart med från början. Damn. Jaja, det blir nog bäst såhär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0