Självständighetsdag, ljus och te

Såg nyss en bild från fredagen, höll på att garva ihjäl mig!



En väldigt osmickrande bild och Jakobs "briljanta" ide att göra "Hellströms egen min". Befinner mig i mitten, försöker leva mig in i någon roll men det misslyckas helt klart. Hahaha. En fun kväll iallafall.

---

Det är självständighetsdag vilket betyder att alla skolor håller ledigt idag. Otroligt skönt, känner att jag återigen har endel sömn att ta igen efter den här helgen. Sedan skall jag ändå kolla mejlen och andra saker jag måste göra. Suck. Använder min mejl väldigt mycket (skolan,foto,vänner,jobb) och har oftast mejl-fritt på helgerna. Så nu har jag en del att ta igen. Men före det tänker jag lyssna på The Script med hög volym, titta ut genom fönstret (och njuta över att jag befinner mig inne då det är världens snökaos ute) och dricka te eller kaffe. Dryga 2 veckor - sedan är det jullov. Underbart, underbart. Lite till. (Mycket) Lite till.

/Jennifer


Kommentarer
Postat av: vigge

Jag var inte på bion ;) hade ingen större lust med just den bion då så jag stannade hemma och sparade pengar :P Det for rätt så mycket på fe :O Blä.

2010-12-06 @ 21:51:06
URL: http://viigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0