Citat av Seth Cohen

Seth: What happens in Mexico, stays in Mexico.
Ryan: What happens in Mexico?
Seth: I don't know, because it stays there. That is why we must go.

-

Seth: Dude, what do we do? I don't want to get thrown out of the hotel. I love the hotel. I want to marry the hotel and have little alcoholic, gambling-addicted kids with it. Is that wrong?

-

Summer: Last night ... you weren't the only virgin in the room.
Seth: What? Who else was in there? Were they filming us?
Summer: Me, jackass!




Seth Cohen:s (Adam Brody) karaktär är ju bara för härlig! Eftersom jag är van att se honom som en smart, lite smånördig dude i OC, blev jag minst sagt mäkta chockad över hans roll i "Jennifer's Body", där han spelar en cool sångare med kajal. (oh, no, det är inte fråga om min kropp)

Nu har jag äntligen en kväll att pusta ut, tänker se klart "Jennifer's Body". Är en komediskräck rulle.
Skräck är något jag avskyr, men plussa till Komedi och det kan vara sevärt.

Känner mig hyggligt stolt över mig själv; det är år sedan jag lyckats uppnå denhär känslan.
Eller hyggligt duktig, kanske man kan uttrycka det.
Kom hem igår från skolan lite före 23.00.
Har även hunnit att klippa mitt hår.
Dock är det inte nyklippt på bilden.
Denhär veckan har bara handlat om skola och jobb
så jag är tacksam över en sovmorgon imorgon.
Veckoslutet kommer säkert att bestå av cappuccino, film
och provläsning. Sedan är återigen en fullspäckad vecka framför
, men efter det tar jag lite för-sportlov och beger mig till Sverige.
Men nu, är det bara fredag. Skall återgå till Filmen nu.

Rensa tankarna sägs vara bra för människan, right?
En hyffsat gammal , oredigerad bild före min systemkameras tid.


Kommentarer
Postat av: Sabiiiinaaaa

Haha jag vill också se Seth som cool sångare med kajal :D

2010-02-06 @ 09:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0