När det bildas frost

Eftersom allt jag ser är kyla och snö för tillfället (Blandat med stress och D-vitaminbrist) lägger jag upp en såsmåningom 2 år gammal bild på Kära Victoria. Då hon ännu var en oskyldig liten flicka. Hehe.



Ibland är det skönt att ha en oseriös svammel-blogg.
Där allt inte behöver vara perfekt.
Där jag bara skriver vad jag känner.
Men en dag mina kära vänner, skall även jag skaffa
en seriös fotograferingsblogg, med mina NYA foton.
Tills vidare, får ni nu bara glatt följa med mig
titt som tätt, eller väldigt sällan, med en inblick
i mina ostyriga tankar. Och hur jag älskar att vara ironisk.


Kommentarer
Postat av: Vigge

Jag e alltid oskyldig (: inte jiggy ;)muhah

2010-02-03 @ 21:05:00
URL: http://viigges.blogg.se/
Postat av: J

åh. vad vigge är fin där :)

2010-02-05 @ 13:54:10
URL: http://jemss.blogg.se/
Postat av: J

JAG VILL RINGA NU !

2010-02-05 @ 14:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0