Ett iskallt Ikealand

Ett välbehövligt långt cafebesök med Vigge och Jenny idag på eftermiddagen fick mig på gott humör.
Vi är som allra bäst när vi babblar i mun påvarandra.
Victoria begav sig till Helsingfors för att "plugga" och jag drog på ytterligare en kopp te till Jenny.

Kvällen har jag ägnat åt viktiga papper. Har blandannat äntligen kopierat mina skattekort till arbetsgivarna, samt
skickat ut flera viktiga mejl, tagit itu med plaggen jag skall skicka tillbaka till H&M och annat nyttigt.

Har även gått ut med wannaberasta hår (i min svamp-mössa) Aldrig mera dessa hårkrämer.
Nördar till Patrik Isaksson (Vet inte vad jag har fått för fel)
Återupptäckt Poets of The fall (som jag förövrigt ignorerar pågrund av deras gamla låtar)
Tagit ledigt från mitt lilla städjobb (dock först under sportlovet)
Försökt att undvika att tänka på färgstjärnan, fastän färgernas komplementfärger återigen
vill ploppa upp i mitt huvud (kanske lika bra, vi har snart prov)




Fasar för morgondagens gynundersökning. Det är exakt det jag gör nu.
Känner mig förövrigt väldigt platt, skulle dessutom behöva en makeover.
En stor inre stress har dessutom slagit rot inom mig.
Ingen hjälte kommer att komma till undsättning
Fötterna har jag på jorden.
Men man kan ju alltid drömma.
Lite iallafall.


Fick nyss ett meddelande från Tofi. Saknar honom att kusinska med.
Och för att inte tala om fotospexa med.
Man måste bjuda på sig själv, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0