I can't breath easy

Skolan och vardagen är återigen igång, och det har varit två rätt intensiva dagar.
Igår hade jag fototeori på schemat. Kändes som en överkurs i högstadiekemin!
Dessutom hade jag jobb senare mot kvällen...
Idag är det fredag. Fick skjuts av Astrid och Ida till skolan.
 Har sedan varit en lugn kväll med te och musik hos Jenny.
Nu är jag hemma, har ätit ett stort kvällsmål bestående tre skinksmörgåsar, päron,
en fet kopp kakao och lite gött till efterrätt.
Ser på Pretty Woman och funderar.
Jag vill utveckla min stil.
(nu låter jag som dig)
Har gått klädd som en sopsäck sista tiden. Varför har jag bara sommarkläder?!
Nåväl, det är väl mitt minsta problem i livet.
Laura San Giacomo har vackert hår.
En dag skall jag blomma ut.
Jag är inte där ännu.
Men snart så. Snart.
Och då blir ni
inte av med
mig.



Jag i somras på stället jag trivs bäst.





"Du ruskar tag i mig, du knäpper med fingrarna
rädslan stiger, känslan av att tappa andan.
Stryptag runt min hals. Och ändå, finns du inte
här. Det är bara jag och känslan"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0