I DON'T KNOW




Ovanför den trasiga cykeln, i fönstret nästlängst till höger, står jag.
Kände ett stort välbehag när jag tog den här bilden, under en tripp
till Danmark för dryga ett år sedan.

Idag är allting fel. Försöker dock underhålla mig med att ändra om i mitt rum.
Men idag trivs jag ingenstans, inte ens den finaste guldmålade ramen jag köpte
på loppis får mej att trivas. Pms:en förstör hela mitt liv.
Hur skall det vara så svårt för en läkare att kunna skriva ut rätt sort p-piller
mot PMS?! Nej, här sitter jag återigen och får lida. Är redan olidligt trött av
alla mardrömmar och humörsvängningar. Och det här skall föreställa min
lediga dag. "Alla kvinnor har det så här en gång i månaden" säger mamma.
Jo jag tackar för sympatin. Nu skall jag fortsätta dricka min sisådär åttonde kopp
te (om man överdriver)

Försvinn. Det här är inte jag.


Bara för att han påpekade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0