Mitt jullov

Tänkte göra en liten lista över mitt jullov. Alltid kul att titta tillbaka på, under sämre dagar.

→ Skrattat. Gråtit. Snabbvisit i Stockholm. Bra dagar. Dåliga dagar. Sena nätter. Tidiga nätter. Ute hela natten. Skålat. Träffat människor. Druckit te. Fikat med vänner. Mys. Fjärilar i magen. Dirtytalk. Julmat. Julafton. Nyår. Fotograferat. Salo. Handlat. Befunnit mig på konstiga platser. Drama. Meddelanden. Telefonsamtal. Skämt ut mig. Skrattat ännu mera. The Simpsons. Filmer. Serendi. Biltur. Oro. Dåligt samvete. Umgänge. Jobb. Sanning eller konsekvens. Mera dramatik. Sovit till klockan 14.00. Önskat att jag vore någon annanstans. Roligt. Tråkigt. Galet. Lugnt. Sovit en hel dag. Varit aktiv en hel dag. Gjort fotoalbum. Packat presenter. Lagat knäck. Jobb. Ansiktsmask. Umgänge. Ekenäs. Hos Toto. Försökt prata finska. Saknat. Saknar. Tvivlat. Asgarvat. Promenerat. Kelat med kattungar. Kramats. Flirtat. Oskyldig. Blivit besviken på New Moon. Funderat. Pratat i telefonen alltförlänge. Samtal. Grävt ner mig. Såg solen. Skrivit reportage.

Finns alltförmycket att nämna. Mycket dramatik som gärna skulle fått lämna mitt liv. Men även mycket fina dagar. I stort sett ett fint jullov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0