twentyfourseven

Kom hem klockan 6, efter en lång skoldag. 
En blandning av intressanta saker och en inte så rolig värkande mage.
Undrar hur många gånger jag sprang ut för att dricka vatten.
Räknade inte.
Känns som att jag går itu.
Har tusen saker att göra denna vecka, och mitt privatliv tar stryk.
Hela jag tar stryk.
I really need some space.
Jag behöver verkligen se annat.
Dessutom kan man inte säga att man
förstår, när man inte gör det.
Allt kan betyda flera saker.
Allt kan ändra.
Allt behöver inte ändra.
Jag lever idag, men önskar att du tog en fjärrkontroll
(även kallad mixer i detta hus)
och spolade framåt tiden.
Så att jag slipper känna efter.
Så att jag slipper vara endel av ert liv.

Skall ta en rykande varm dusch och eventuellt prata i telefonen.
Får önska er en god kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0