Too much talk about love


Igår var det en mysig kväll som tyvärr slutade redan klockan ett för min del på grund av jobb följande morgon vilket betyder idag vi tog ett glas vitt på denna sommarstads fina uteterass och träffade gamla klasskamrater från lågstadietiderna jag var osminkad med endast rouge för den som ville veta något nytt med siktet på detaljer och min nya finfna mintgröna klocka som jag nog är riktigt riktigt kär i fastän jag är så trött på allt vad kärlek och förhållanden och diverse heter nu skall jag fa ut på en kvällspromenad och sedan inte somna alldeles försent eftersom jag har full dag jobb imorgon trots tjugoåtta graders värme ute.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

glassen kostar 50 spänn för en sån liten "burk" men det är det värt ;)

2010-07-07 @ 13:30:38
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0