Konflikträdd

En av mina största svagheter stavas K-O-N-F-L-I-K-T-R-Ä-D-D
Jag är livrädd för konflikter.
Jag kan absolut inte ta dem heller.
Ofta flyr jag.
Undviker till max.
För tillfället är jag mitt uppe i en konflikt.
Jag får hjärtklappningar och blir orolig i hela kroppen.
Har dessutom en tendens att förstora upp saker och ting.
Jag är tydligen blind. Jag ser inte när människor behandlar mig illa.
Är alltid tydlig. Är en självständig individ.
Men när det kommer till konfikter vill jag bara hoppa upp i någons famn.
Ett Tillfälle då jag känner mig som ensammast.
Jag är sårad.
Och jag kan tydligen inte hantera det, inte om nätterna.


Kommentarer
Postat av: Emelie, Mamma till David

Hmm, ät inte onyttigt men ofta :) Det är många som tror att man bara ska vräka i sig onyttiga saker bara för att gå upp i vikt, men det är inte bra. Hur går det då? :)

kram

2010-06-27 @ 09:49:07
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

tack för tipsen ;) jag måste verkligen införskaffa en värmekudde av något slag, min mage is fucking killing me



hur är allt med dig babe?

2010-06-29 @ 22:51:53
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0