Midsommar

Bästa midsommaren någonsin.
Dans. Sommarplåga. Lulliga underbaringar.
Och såklart en påse drama och en arg Jennifer någonstans i ett skede.
Man kommer inte undan, right?
Trots weirda samtalsämnen och endel utskällningarvar det helt klart den bästa midsommaren.
Och ja, det regnade (Läs: det regnar alltid på midsommar i den här trakten)


På dagen fixade jag och min bror smarriga desserter.
Hade även traditionell familjemiddag.
Planerna för kvällen var Noll.




Begav mig i sista minuten på hemmafest hos Emmi.
(Gillade hippiehuset)


Jag och Emmi




Senare befann jag mig hos grannen Ludde.
De andra skek mitt namn så högt att mina föräldrar och hela grannskapet skulle höra.
(Läs: jag bad dem vara lite tystare)
Förklarade för ett par yngre pojkar i 16-årsåldern att de inte får brudar om de snusar.
Begav mig återigen in mot stan. Kom hem strax innan 5 i morse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0