Aou

Har spenderat dagen hemma med en salig mensvärk. Något nytt, va? Antagligen inte. Kokat nyponsoppa som blev alldeles för tjock. Hungrig som jag var åt jag upp varenda droppe. (eller skall man säga klump)
Den här veckan har ju inte börjat alltför bra, minsann. Ska vi ändra på det? Ja, det tycker jag.
Imorgon borde jag vara på benen igen för att ta mig till skolan. Vi skulle tydligen göra något kreativt i konsthistorian också. Man blir lite skakis av blotta tankan. Njä, men de kan vara kul att kladda. (är ju en expert på det, laughing out load)

Det är sjukt dimmigt ute, och skulle det inte vara för min stackars mage skulle jag med det samma ta mig ut med kameran. Ibland är livet bara orättvist, helt enkelt.
Men jag tänker inte tycka synd om mig. Det är en sak som är säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0