I guess

Känner mig riktigt mystisk idag. En blandning av rastlöshet och trötthet har tagit över min kropp.
Ena sekunden överanalyserar jag varenda ord och känner mig återigen som en liten 12åring
vars pubertet hälsar på.  Andra sekunden är jag en stor, stark tjej med fötterna på jorden
med riktiga superwoman-power och en stor passion för detroligailivet. Plötsligt får jag för mig
att det inte alls är roligt att vara singel längre, och en sekunder efter tänker jag "Oj, singellivet är toppen"
Och sedan ändrar det sådär var femte minut igen. Brukar någon annan också ha såhär underliga dagar?
Eller är det bara jag som går i sömnen och drömmer något osammanhängande.
Jag hoppas det, för jag är vanligen en tjej som vet vad hon vill. Men idag vet jag ingenting.
Klockan är sisådär tre, och eftersom helgen är totalt öppen får vi se vad som händer.
Antingen kommer jag bete mig som en tråkig, överarbetad trettfemåring eller så överöser
tolvåringen inom mig (om hon finns kvar) med energi och jag festar och är uppe hela natten
som en riktig 18åring. Eftersom jag också har en hög impulser inom mig, är helgen ett stort mysterium.
Förvisso behöver jag inte analysera sönder allting, utan bara ta dagen som den kommer.
Ja, jag tror det. (se, nu dök den riktiga jennifer upp igen) Slutet gott, allting gott. I guess?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0