Igång!

Jag är igång igen! Sitter vid skolans dator på lunchrasten. Vi har nu äntligen hängt upp våra affischer på väggarna och skall snart ha Kritik. Kan med glädje informera er (eller påminna mig själv) att vi får påslov i torsdag. Jobbar in torsdagens eftermiddag, mycket lyckat tycker jag. Har ändå jobb, så mitt officiella lov börjar på fredagen. Och så har jag ju förstås ett fotohistoriskt föredrag att fixa. Men om man bortser från det. Nej, nu får det räcka med skolsnack.



Dagens fem:
- Ibland överanalyserar jag sönder saker
- Min garderob är i stort behov av förnyelse. Innehållet alltså.
- Facebook suger
- Har ännu inte skaffat en extern hårdskiva och min dator börjar protestera
- Har deadline på fredag, (fotocollage) och funderar på att rota fram mina gamla Floridabilder. (så jag äntligen får nytta av dem)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0