Takeachance

Idag har jag konstaterat följande:
1. Mina kunskaper i Indesign har rostat och jag liknar ett litet frågetecken i skrivande stund.
1. b) Indesign tillhör inte mina favoritprogram, men flitig som jag är sväljer jag min stolthet och tar mig återigen an programmet och dess bekymmer.
2. Det känns konstigt att photoshoppa ett självporträtt.
3. Lyssnar på "Töntarna" med Kent nonstop. Jenny har en tendens att introducera mig till låtar. Älskar texten. "Du lärde mig att fullständigt försvinna"
4. Vi bombaderas plötsligt av uppgifter och stuff i skolan, lite orolig hur vi skall hinna med allting de två månader som är kvar på denna vårttermin.
5. Jag är återitgen frisk som en nötkärna, dock är båda föräldrarna pipiga. (förlåt)
6. Foto är det enda som verkligen känns rätt i mitt liv för tillfället. Det är det enda som jag har en bombsäker passion för. Dessutom är det det enda jag är bra på. Snyft. Laughing out load.
7. Saltön är en underbar serie. Kärlek.
8. Min externa hårdskiva på 250 giga är full. Måste köpa en ny när nästa lön kommer inrullande. Åh, jag är nördig. Likelike.
9. Pettsons dag-för-dag-bok fungerar ypperligt för mig och mitt liv. Vi blev genast bra vänner.
10. Återigen tisdag, och tisdag betyder oftast lång dag. Slutar fem. Mjao. Mysfaktor. Inte.

Kommentarer
Postat av: J

gillade detta.

2010-03-16 @ 16:47:57
URL: http://jemss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0