The notebook

Ser på "The notebook" och börjar tänka på mitt eget liv som inte alls liknar ens en enda liten scen från den filmen. Antar att det är därför det kallas film och inte verklighet. Raderad text.
Det är söndag och jag skall försöka bota mina jobbiga söndagskänslor.  I slutändan är det bara jag som kan göra mig av med dem föralltid. Du kan alltid försöka för stunden, men det är jag som måste göra grovjobbet, I guess.
Efter 12 timmar sömn med ett fortfarande tungt huvud skall jag snart traska iväg till Jenny och dricka en kopp te. Förmodligen får hon mig att le. Puss.

Kommentarer
Postat av: J

du har inte fått någo tee ännu gris-barn :D

2010-03-07 @ 13:56:08
URL: http://jemss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0