Vardagsmat

Underhåller mig med att se på en massa spexfotografier från min klass.


Jag och Vanessa i vårt kära klassrum

Och nu gick det inte att ladda upp flera bilder. Typiskt.

Igår efter att jag hade hängt hos Jenny, kom jag hem, seg som en propp och lade mig i sängen. Var ju "Earth hour" när jag traskade hemåt vilket resulterade i att jag steg i en djup vattenpöl, höll på att falla och fick lysa med min telefon för att se vägen. Ekenäsborna tog visst dethär med att spara el på allvar. Brabra. Tände ljus och var i idogt mörker i den halvtimmen som var kvar. Fick förfrågan att dra mig till Victoria, men energin var inte på topp och magen värkte. Väntade på att earth hour skulle vara slut, slängde ihop en chokladkaka och traskade upp och nördade en stund på datorn. Hittade ingen vidare film heller, så jag somnade 12-tiden. Vaknade två idag på dagen och förstod inte alls hur klockan var så mycket tills jag kom på att klockan ställts fram en timme. Smart. Begav mig som sagt och smällde i mig en underbart god Kotzone isällskap av mam&brorsan. Har varit konstig helahalva veckan, men det skiter jag fullständigt i. Flummig var bara förnamnet. Inte blev det festas denhär helgen heller, med tanke på att jag kom hem från skolan 21.30 i fredags.

Måste plugga.

Mera oinspirerande inlägg kan man ju alltid leta efter. yees.


Kommentarer
Postat av: Mergime

sv; jo hon sjunger vackert, men även om det inte hade varit det så är det något stort och modigt att gå ut med en sån stark och känsloväckande låt!!

nemen vad kul :D kram

2010-03-29 @ 01:15:12
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0