Express yourself, please

Tror att jag håller på att dö av tristess för tillfället, och det är verkligen inte likt mig ska ni veta. Har ändå hittat de perfekta blixt/kamerainställningarna tack vare Eddie, men nu har jag ingen att fotografera. Själv fastnar jag verkligen inte på bild, och det är mycket roligare att plåta någon annan. Men, det är första maj och alla befinner sig väl på helt andra vägar (a.k.a festvägar) Ibland är jag fröken tråkig, men jag lovar att studioblixtar är roligare än att trängas, svettas och halvt spy av alkohollukten någonstans. Jag är lite passionerad. Lite.

Fick en Chanelparfym av min mammas väninna, så nu får även jag känna mig lyxig. Ja, eftersom jag inte har någon modell, får jag väl fotografera parfymflaskan. Tsiiiihi.

Ett fotocollage har jag fått ivägskickat till Västra Nyland, min säng håller på att braka och nej, jag stannade inte hemma igår. Jag var på andra håll. Hah.

Kanske jag i min frustration hämtar hem Caroline från Helsingfors. Tanken slog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0