Föreläsning med videokonstnär

Moi

Har ägnat hela dagen åt skolan. Hemma var jag mellan 6 och halv 7. I slutet av dagen hade vi en intressant föreläsning av ingen mindre än Petra Lindholm (videokonstnär) Hon har bland annat jobbat med The Arks Ola Salo.  Grymt intressant konsthistorietimme, fast jag måste erkänna att jag kände mig rätt utpumpad när jag kom därifrån...

Har sett ett Gossip Girl avsnitt och ätit lite Merci-choklad från Stockmann. Klockan närmar sig halv 9 och jag antar att jag borde ta tag i min fotouppgift tills imorgon. Det är alldeles för mycket för tillfället, tog dock lite mera jobb till nästa vecka, men eftersom det är skolavslutning nästa veckas onsdag bär det. Nu väntar jag bara på att stanna, hoppa av den här bergochdahlbanan och kunna Andas och Njuta av den kommande sommaren. Man kan ju liksom inte alltid orka med allting. Tusen saker händer utanför skolan. Kanske jag borde börja med att beställa tandläkartid (sägs vara ett halvår kö) . Nej, Andas var det. Nej, fotouppgift. Sedan, andas. Eller både och.



 

Jag och lillbrorsan spexar. (ja, han har växt om mig med snart 10 cm)

PS. We could both be lucky.

Kommentarer
Postat av: J

oh shit min lilla bebis blir klar från skolan :D

2010-05-04 @ 22:00:47
URL: http://jemss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0