Funny people

Igår var det världens roligaste kväll! Här kan ni läsa ett utdrag om gårkvällen.
Tassade som sagt iväg till Victoria på kvällssidan, satt där och sörplade på min Pepsi och knyckte ett par godisbitar av henne. Resten av gänget smuttade vin och hade stora nattplaner.

Jag tänkte från början ta en tidig kväll. När de andra tassade iväg till krogen "Ettan" plockade Knopis och Isse upp mig på vägen och så bar det iväg på ett par rundor runt denna lilla stad. Jag var påväg hem vid 12-snåret men efter ett par impulser befann vi oss också på Ettan. Jenny kom springandes emot mig 100 % chockad över att jag stod där. Fick tusen kramar och överraskade sedan de andra. Till en början var stället dött och ett det var bara ett par krakar på dansgolvet. En timme efter var det dock full feelis i hela salen; vi dansade nonstop. Sjukt udda samtal, människor, blickar, och en massa citat av min Kära Jenny.

Allvarligt, skrattade så mycket att jag fick ont i magen! Efter snack med en radio x3m-anställd (som slutade väldigt gälet) jennys rock-tabbe, Anttis frispråkiga mun, scenmoves, krossat glas, främmande personer (and so on and on and on) var det stängningsdags, vi drog efter många om och män till Antti i ett hundluktande hus som J uttryckte det. [Efter att vi stannat på torget och lyckats reta upp ett par ortsbor] Hemma i min goa säng var jag vid halv 5. Steg upp vid halv 9 och gjorde kaffe på sängen till min kära mams på morsdagen. Nu är jag en zombie och inte alls redo för nästa vecka.
And yes, jag var nykter hela kvällen. Till skillnad från Andra. Fniss.

 
Känner mig en aning obekväm framför kameran.


Hos Vigge

Togs tyvärr nästan inga bilder under kvällen. Dock filmades ett cencurerat filmklipp från tresnåret. Muhahaha.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0