Home sweet home

Efter konsthistorian (som för övrigt var helt kul) begav sig jag, Kim och Astrid till tåget. Astrid och jag klev av i Ekenäs och tog oss en liten tur till K-market. Var hemma efter 18.00, lagade nudlar, tog mig en varm dusch och nu ligger jag halvt nerbäddad i sängen med en kopp te, Svenska Hollywoodfruar (älska Maria Montazami) och nyaste Cosmo. Min hals är ond och min kropp är trött. Nu skall jag softa efter en lång dag. Imorgon är det som sagt min skolavslutning och då tänker jag klä upp mig i sommarklänning och klackar. Är stolt över mig själv att jag har lärt mig så otroligt mycket på de här två åren. Kommer säkert fälla en tår eller två imorgon, det är jobbigt att skilja sig från en massa personer som man kommit nära. We can do it, right?


Jag som 16-17åring. Hittade den i arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0