Intressanta konversationer

Olika Konversationer av ANONYM:

Hon: " Får jag fråga dig en sak?"
Han: "Jaa?"
Hon: "Slår du kvinnor"?



Hon: "Heeey! Min kompis ville hälsa på dig eftersom du jobbar på x3m"
Han: "Jahaa! Hej *Sträcker fram handen*
Hon: "Du är bra!" *ivrig blick*
Han: "Jasså, tack"
Hon: "Och ditt jobb är också bra"
Hon: "Och din FLICKVÄN!"



Hon: "Ni var kära i lågstadiet"
Jag: "Nej, det var vi inte"
Hon: "Han var iallafall jätte kär"



En man ställer sig i mitten av två andra män med händerna på deras axlar.
Hon: "Ni vet väl att han är bög?"
Killen till vänster: "Aha, okej..."
Hon: "Han är attraherad av er serni"
Killen till vänster: *Ser förskräckt ut*
Hon: "Jaa, alltså han tycker så om dina lockar! *drar med fingrarna genom killens lockiga hår*



På krogen.
Hon: "Jag skulle bara lämna min rock här"
Dörrvakten: "Det går nog inte" *gravallvarlig*
Hon: "Jasså... " *Går iväg*
Jag: *Knackar henne på axlen*
Dörrvakten: "Hahahaha, såklart du får lämna den här!*
Hon: "Ahaa, hahaa! Vetni vad? Det här var det roligaste på hela kvällen!!*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0