Rainy days

Det har regnat nonstop i två dagar.

Jag har hunnit befinna mig i Helsingfors i 12 timmar, har deltagit i inträdesprov, käkat pizza och druckit cappuccino på rax, köpt en avslutningsklänning och stigit upp före 06.00. Det är en liten del av allting. Det har varit fullt shå nu hela veckan, så jag unnade mig verkligen att stiga upp 11 i morse. Första lediga dagen på Länge.

Jenny var hit idag och vi skrattade åt en av våra gamla, gamla favoritfilmer. (Då vi var dryga 11)  Och senare ikväll skall jag tassa vidare till Victoria. Dock blir det ingen utgång för mig. Det enda som lockar är jordgubbar och en skön säng och sova ett par åtråvärda timmar under tiden det ösregnar ute. Men först, skall jag ju då som sagt catcha up med Victoria a.k.a Vigge och ett par andra. Alltför torr är jag ju inte ;)

Nu undrar jag bara vart våren har tagit vägen. En stor dos av gleshet och funderingar kokar inom mig, förstår inte hur folk kan vara så jäkla naiva hela tiden. Äh, sköt ditt så sköter jag mitt. Funkar bäst, right?

PS. Jag kan även meddela att jag gråter floder inom mig (eller snarare blir aggressiv) när det aldrig finns min bikinistorlek.



Min Victoria till vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0