Solmani

Just nu skulle jag vila sitta ute i trädgården med en filt, en bok och någonting gott att knapra på.
Det är klarblå himmel ute! På somrarna är det ren och skär vardagslyx att sitta ute i trädgården, med en bok, jordgubbar, Cosmo, musik, och något härligt gott att dricka. Så brukar förmiddagarna på de varma sommardagarna se ut hos mig. (om jag inte är ute på världen)

Back to reality. Jag har lektion i skolan och sitter inomhus i lysrörsljus. Förbereder min uppgift om barnmisshandel.
Har dock en intressant lärare denhär veckan.

Yeye, back to work.


Något du inte visste om mig:
◊ Jag är intresserad av psykologi. Här näst skall jag köpa en bok som heter "Slow - lev livet långsamt" (nej, jag lever inte livet långsamt, tvärtom, därför skall jag läsa den)
◊ En av mina favoritklädesmärken är ATT, Åhlens egna märke. (Älskar Åhlens)
◊ Den 2 juni 2010 har jag jobbat som städare av trapphus i exakt 3 år
◊ Jag är varken hemmatjej eller partytjej. Jag är en periodare.
◊ Jag gillar att drömma men är ändå realist.
◊ Gillar välgörenhet och tycker det är viktigt. Handlar second hand, brukar ge bort kläder och sätter ofta småpengar till insamlingar.
◊ Brukar låtsas att mitt öga är en kamera när jag har tråkigt. (om jag mot förmodan inte har min kamera med) Ser ofta världen i bilder.
◊ Använder sällan smink och skulle behöva utöka mitt makeupförråd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0