Sötsaks lunch

Det är nästsista skoldagen, vilket firades med en rejäl lunch. Sötsakslunch.
Smörgåstårta och en lätt soppa, coctailpiroger med ost, kex, macarons, godis och getostdelikatesser.
Det blev mera sött än salt för min del, så nu mår jag lite småfuffens. Typical. Tror att jag skall vara duktig och bege mig på konsthistoria 15.15, det är ju ändå sista gången. Sedan hem med 17.10-tåget för att kolla ett par Sex and the City-avsnitt, som jag lånat av Victoria. Igår hade jag inte mycket fritid, eftersom jag jobbade extra efter skoltid.




Oh, det känns bra.


Today:

◊ Bär jag en kjol som topp. Prickig och fin.
◊ Antecknar jag i Pettsons dag-för-dag-bok och känner mig härligt smånördig.
◊ Drömmer om fint väder imorgon.
◊ Känner mig småsorgsen att klassen splittras imorgon efter ett år med ett underbart gäng.
◊ Dricker te i mängder med trötta ögon.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0