Sunday morning

Jag har morgonsol som sipprar in genom fönstret ibland, imorse var det exakt en sådan dag. Eftersom jag har flyttat om i hela rummet (och det är riktigt kaotiskt) vaknade jag av att solen lyste på mitt ansikte. Tog direkt fram kameran och började fotografera detta vackra ljus. (Dock inte med mitt ansikte som modell eftersom jag känner mig en anig seg såhär på morgonkvisten)

Igår var det en helt trevlig kväll, hängde med ett par kompisar och gjorde inget direkt speciellt. Snackade, åkte omkring i en bil, och tog oss en mumsbit.

Mitt humör ändrar varje timme (ja, jag har temperament) dessutom. Nu skall jag göra någonting. Det är ju trots allt en LEDIG dag. Kräm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0