What a good day!!

Åh, vilken härlig dag. Inte ens magvärken kan få den här dagen att bli sämre. Har hängt med Vigge och Jenny ute i underbart väder. Vart på cafe, strosat runt, testat bikinin, snackat, mötte cess, gjort endel ärenden i denna värme. (Tog ut ett megastort H&M paket som jag beställde något tag) Nu sitter jag ute. På gräsmattan med en filt. Med min laptop och med fungerande internet. (Att läsa bloggar ute är ganska lyxigt) Väntar på mat. Doftar solkräm. Blå himmel. Lyssnar på musik. Högt. Mjao på den!


Cam-bild tagen för en minut.

Kommentarer
Postat av: lotta

ditt linne är fint! jag var alldeles för sent ute för den där kollektionen, och när jag kom mig för att beställa var de flesta storlekar slut, typiskt! och visst blir man glad av vädret. solkrämsdoften är nästan det bästa jag vet, aftersundoften är faktiskt nästan äääännu godare :)

2010-05-17 @ 18:38:42
URL: http://blossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0