Everybody hates you when you're living off rock'n'roll

Jag trodde aldrig att jag skulle våga se hela "The Silence of The Lambs"
Score!
Har annars skickat iväg mejl till läraren och diverse trista saker.
Drömt mystiska drömmar.
Promenerat hemåt vid midnatt en onsdag kväll.
Läst en artikel om att P-piller tydligen gör så att man faller för en viss typ av män.
(det knäppaste jag läst på länge, haha)
Kollar igenom en massa gamla bilder för att få upp min inspiration.
Skall senare traska ut och få en massa ärenden uträttade.
Blablabla.
Trist vardag?
Vardagslyx, någon?


Kommentarer
Postat av: J

jag anser att du bör ringa mig idag.

jag har major sad face på gångs.

2010-09-16 @ 12:13:54
URL: http://jemss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0