Follow through

Utanför fönstret är det äkta höstrusk på gång. Löven börjar bli gula, regnet öser, människor på gatan har tydligen tagit fram de röda stövlarna också. Själv sitter jag inomhus på min säng med min limegröna laptop i famnen. Det känns helt okej, men kan det kännas bättre? Plötsligt lyckas jag tampas med nya frågor, nya situationer som jag inte vart med om på länge. När var livet en lek? Mina pengar börjar sina så det blir ingen utgång idag för att lyssna på Ken Ring som alla pratar om i denhär lilla staden. Frågan är bara om jag överhuvudtaget har ork att bege mig utåt idag. Det får vi helt enkelt se. Fastän andra sidan kan det bli lite väl trist att sitta inomhus en lördagkväll. Haha. Igår besökte vi ett nytt inneställe "Club 18" som för mig var ett riktigt, riktigt bottennapp. Well. "It's damn cold night, trying to figure out this life". Är en aning filosofisk idag och mina tankar tar mig tillbaka till sommaren. Vi ger hösten sin chans, eller hur?

 


Kommentarer
Postat av: J

vännen club18 är inget inneställe..

2010-09-13 @ 10:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0