Jag ville inte va den som blev kvar

Vi var ett stort gäng hos C igår.
 Vi blev bjudna på dipp och små delikatesser. 
Drack lite gott öl.
Sedan blev det hederlig krog.
(en femma i inträde gick jag med på)
Inget extra.
Träffade dock Miilo vilket var helt superdupertrevligt.
Jenny pratade skånska.
Och fick för sig att jag är ett fan av Timon och Pumba.
(och berättade det till en helsingforsbo)
Och tydligen är det bättre att låtsas vara blyg inför random guys.
"Jag är inte direkt blyg" - "Jassååå, hähä, bevisa det då *blink* "
Hemma relativt tidigt.


Nej, choklad skall nog sitta fint nu. Och kvalitetstid med Jenny innan hon drar kosan mot Åbo, än en gång.
Sedan får vi se vad livet bär med sig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0