Kicken var är den kicken vart tog den vägen hela livet var ett disco men hur kunde det bli så

Underbart att ha sovit ut ordentligt i natt! Blev slutligen en hemmakväll igår, och jag tror verkligen att jag behövde det! Ätit lövbiff, kollat loppis och tagit en längre promenad. Vanligen brukar jag vara helt död på lördagar, men idag känner jag mig rätt pigg faktiskt. Skall kolla en till film med Ellen Page (en av min och kusinens favoritskådespelare) och sedan får vi se vad som händer. Ikväll har jag verkligen inte lust med att gå och sova tidigt, det är ett som är säkert, muhaha. ;) De har annars fått in helt underbara saker till Lagerhaus. Tror att Jennys-lägenhets-inspiration smittat av sig till mig. Plötsligt får jag lust att köpa syltetiketter och mera muffinsformar. Aja, bor ännu hemma, men man kan ju alltid samla på sig lite grann...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0