The Man Who Can't be Moved

Igår kväll tog jag fram gamla dagböcker och började läsa. Intressant! Skall ta reda på om man mot all förmodan kan läsa några valfria psykologokurser nästa år. Förutom fotografi/media/reklam har psykologi länge varit ett stort intresse för mig. Och att skriva.

16.12.2008: "Bad Jennifer, finns inte. Eller finns hon? Ibland finns hon och det ör skönt. Att inte alltid behöva vara ordentlig. Att tillåta sig att inte vara helt fläckfri"

20.12. 2008: "Ingenting kan vara äkta om det inte innehåller sprickor"
" I natt drömde jag att jag inte var singel. Han var 25."

Tänk att man hade sådär djupa tankar som 17-åring. Just nu har jag en förskräcklig Sverige-Längtan. Jag hör verkligen mycket mera hemma där, än här. Saknar VNF. Vem saknar inte VNF? Bästa skolan i världen. Eller kanske var det klassen som var så underbar. Kände mig så hemma där. Vi hade grymt roligt. Vi passade så bra. Skönt att ha positiva minnen iallafall. :) Visserligen trivs jag väldigt bra nu också med min utbildning. Visst, inget kan slå min klass i VNF, men jag vet att jag är inne på rätt linje iallafall. Har ju fått pröva på en hel massa saker. Saknar till och med mitt senaste sommarjobb. Och vissa personer i "Mina Trapphus". Min bror har tagit över mitt -året-runt-städjobb, kändes konstigt att ge över nyckeln till honom efter över 3 år. Vad sentimental jag blev, fniss.

Har deadline på Fredag med mitt fotocollage så skall sakta men säkert samla lite ideer och bilder.

 


Kommentarer
Postat av: J

Jag vill till stockholm och N.Y. dom är på nåt sätt domdär ultimata huvudstäderna förtillfället.

Vi skall med klassen troligen på en resa i slutet av våra studier :D GALET

2010-09-27 @ 16:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0