240 timmar

Sista praktikdagen imorgon. Har spenderat 240 timmar i en studio/fotoaffär under de senaste 6 veckorna. Har trivts riktigt bra, även om det såklart funnits jobbiga stunder. Lärt mig obeskrivligt mycket. Kommer kännas riktigt konstigt att inte bege sig dit på måndag. Utan istället ta tåget till Helsingfors och jobba (tja, studera) med 30-40 år yngre människor än jag nu är van med. Saknar dock vissa, så blir ett kärt återseende.

Jag ger ofta 110 procent med det jag trivs med och ger mig in på, det och en blanding av att jag är väldigt djup som person gör att jag upplever mycket starkt. På gott och ont.
En dag kvar. Förberett ett litet kort. Har rätt mycket att hinna med imorgon också. Kommer lämna stället med en blandad känsla av lättnad, stolthet men även ledsamhet och en suck. En dag kvar. Sedan kommer jag ju faktiskt att återvända en vecka i slutet av maj... Fniss.


At work. På lunchen har jag ägnat mig åt att gå igenom en massa fototidningar jag hittade i studion.
Fick reda på att de tydligen prenumererat i flera år och hittade ytterligare fler. Lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0