Antingen eller

Antingen är det praktiken eller vårtröttheten (som brukar visa sig en kort fläng åt mig varje år) som gör att jag är så förmorrat trött. Tack och lov att det finns helger!

I nästa vecka kommer jag även bli klar med mitt lilla projekt. Har nämligen tagit studiofoton på en bekant till mig. Jobbat rätt mycket med bilderna, sorterat, bildbehandlat osv. Skall bli kul att se vad det blir för resultat.
Igår natt såg jag en ny disneyfilm "Tangled" - den var otroligt bra! Skrattade högt genom filmen och log för mig själv. Det händer inte alltför ofta.
Det händer inget revolutionerande (eller det kanske det gör...) här för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Visst är den filmen bra, man skrattar så jääkla mycket i den! Jag tror att lite äldre tycker den är roligare än vad barn gör :D

2011-04-04 @ 09:26:50
URL: http://sabinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0