Ätbart

Jag har tänkt på mat hela veckan. Har dagdrömt om lunchen på jobbet - hur knäppt är inte det? Ha-ha!
Topp 5 för tillfället: (ja, jag har tråkigt)
1. Fil med skivade bananer och kiwi. Kexchoklad efteråt. Perfekt mellanmål.
2. Tonfisksallad med massor av grynost och konserverade mandariner.
3. Smörgås med skinka, gurka och äggula + något himmelskt te. Ljuvligt morgonmål.
4. Oxgryta med ris och svamp.
5. Kotzone med kyckling och sås. Mmmm.
Skall snart försvinna till affären för att införskaffa ytterligare en muminmugg. Jag älskar erbjudanden!
Heys.

Kommentarer
Postat av: Mr. Right ;D

Tillåt mig att skratta vännen.

VAD TOKIGT du skriver ;D

och dendär tonfiskgrejen lät asig.

2011-04-02 @ 15:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0